راهنمای خرید

بهترین برند قاب گوشی سامسونگ

بهترین قاب گوشی سامسونگ

انتخاب بهترین برند کاور گوشی سامسونگ کار خیلی پیچیده‌ای نیست. این شرکت معروف که بیشتر گوشی‌های بازار را به خودش اختصاص داده کلی طرفدار پروپاقرص دارد که به دنبال قاب‌های جذاب برای موبایل‌شان می‌گردند. با این وجود همه قاب‌ها کیفیت بالایی ندارند و قادر به محافظت از بدنه گوشی نیستند. بنابراین بهتر است برای تهیه یک قاب بادوام که جذاب هم باشد، به سراغ مدل‌های مارک‌دار بروید. اما اول باید بدانیم که بهترین برند گارد گوشی سامسونگ کدام است و چه مشخصاتی آن را از سایر قاب‌ها متمایز می‌کند؟ خوشبختانه برندهای مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند که احتمالاً نام برخی از آن‌ها برای‌تان آشنا خواهد بود. در ادامه به صورت مفصل ۱۰ مدل از بهترین مارک قاب گوشی سامسونگ و مشخصات هر کدام را معرفی می‌کنیم.

از بهترین مارک گارد گوشی سامسونگ چه انتظاراتی داشته باشیم؟

هرکسی که به دنبال قاب مارک‌دار باشد، انتظار کیفیت و مقاومت بیشتری نیز دارد. خصوصاً که خیلی از برندها به دلیل اسم و رسم‌شان نسبت به مدل‌های بی‌نام گران‌‌قیمت‌تر هستند. از این رو بهتر است قبل از خرید قاب سامسونگ بدانید که چه ویژگی‌هایی برای‌تان مهم است. در ادامه به چند مورد از قابلیت‌های اصلی یک قاب باکیفیت اشاره می‌کنیم:

مقاومت بالا

حفظ امنیت گوشی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که قاب برعهده دارد؛ زیرا موبایل‌ها معمولاً به دفعات از دست رها می‌شوند و در معرض آسیب قرار می‌گیرند. یک قاب مقاوم به خوبی ضربات را دفع کرده و مانع از آسیب دیدن بدنه موبایل می‌گردد. این مقاومت می‌تواند در جنس کاور، برجستگی‌های خاص و همینطور چهارچوب تقویت‌شده مشاهده شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک کاور گوشی سامسونگ هستید، در مشخصات محصول به دنبال این ویژگی‌ها باشید.

طراحی زیبا و منحصر بفرد

تغییر استایل گوشی و شخصی‌سازی ظاهر آن یکی دیگر از مزیت‌هایی است که قاب در اختیارتان می‌گذارد. در واقع یک قاب جذاب و خوش‌رنگ استفاده از گوشی را دل‌پذیرتر می‌کند و حال و هوای جدیدی به موبایل می‌بخشد. 

دارای متریال باکیفیت

اگر از مواد مرغوبی برای ساخت بدنه قاب استفاده نشود به مرور دچار رنگ پریدگی شده و شفافیت‌ش را از دست می‌دهد. همچنین در اثر ضربه خط و خش برمی‌دارد و به زیبایی گوشی لطمه می‌زند.

اندازه استاندارد

دسترسی راحت به پورت‌های گوشی و فیت بودن قاب یکی دیگر از مواردی است که باید به آن دقت شود. اگر قاب متناسب با مدل گوشی طراحی نشود به خوبی روی بدنه دستگاه نمی‌نشیند و استفاده از درگاه‌های اطراف بدنه را دچار مشکل می‌کند.

ضد لکه و قابل شست‌ و شو بودن

جنس بدنه گارد گوشی باید به گونه‌ای ساخته شود که لک چربی و اثر انگشت روی آن باقی نماند و در صورت نیاز و آغشته شدن به آلودگی قابل شست و شو و تمیز شدن باشد. 

قیمت مناسب

در واقع خرید یک قاب خوب و بادوام لزوماً به معنی پرداخت هزینه بالا نیست. قاب‌های متنوعی برای مدل‌های گوشی سامسونگ تولید می‌شوند تا با بهترین کیفیت متناسب با بودجه شما باشند. 

۸ نمونه از بهترین برند قاب گوشی Samsung که بهتر است بشناسید.

حالا وقت آن رسیده که به سراغ چند نمونه از برندهای خوب و پرطرفدار قاب گوشی سامسونگ برویم. هر یک از این برندها با داشتن ویژگی‌های برجسته می‌توانند گزینه خوبی برای انتخاب گارد موردنظرتان باشند. شناخت مشخصات هر کدام و امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارند کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را مطابق با بودجه و سلیقه‌تان داشته باشید.

برند نیلکین Nillkin

به جرأت می‌توان گفت که نیلکین بعد از خود سامسونگ بهترین برند گارد گوشی samsung را تولید می‌کند. جنس بادوام متریال بکار رفته در قاب‌ها و تنوع مدل‌های این برند دست شما را برای هرگونه انتخابی باز می‌گذارند تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. همین مسأله سبب شده که نیلکین سال‌ها به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای قاب موبایل شناخته شود. برخی از ویژگی‌‌های گارد گوشی نیلکین به صورت زیر می‌باشد.

مزایامعایب
عدم جذب اثر انگشت و لکهنسبت به برندهای دیگر قیمت بیشتری دارد
دسترسی آسان به تمامی کلیدها و درگاه‌های گوشیبعضی از مدل‌های خوب فقط برای مدل‌های پرچم‌دار تولید می‌شوند
پوشش کامل لبه‌های بالایی، کناری و پایینی
مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
دارای ساختار برجسته برای جلوگیری از لغزش

برند اسپیگن Spigen

این برند کره‌ای – آلمانی با تولید قاب‌های باکیفیت توانست برای چندین سال متوالی عنوان بهترین برند کاور و قاب گوشی را از آن خود کند. این برند با اختصاص دادن تمامی تمرکز خود بر روی تولید قاب و کاور موفق شده است به کیفیت بالایی در ساخت و طراحی محصولات‌ش دست یابد. مینیمال بودن طرح‌های این برند یکی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود که با ترکیب خلاقانه هنر و تکنولوژی حاصل شده است.

  • مقاوم در برابر ضربه، خراش و ساییدگی
  • دسترسی آسان به درگاه‌ها، دکمه‌ها، اسپیکر و میکروفون
  • پوشش کامل لبه‌های بالایی، کناری و پایینی
  • انعطاف‌پذیر

برند اتوفوکوس Autofocus

این برند به دلیل طرح‌های زیبا و جذابش طرفداران زیادی دارد. قاب‌ اتوفوکوس نه تنها در بخش ظاهری به صورت ساده و چشمگیر طراحی شده بلکه از متریال‌های مرغوب و باکیفیت برای ساختار بدنه آن استفاده شده است. کاورهای ژله‌ای و ضدضربه اتوفوکوس از محبوب‌ترین‌های این برند هستند و نسبت به سایر مارک‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردارند.

این برند نسبت به مارک‌های دیگر از سابقه کم‌تری در بازار لوازم جانبی گوشی برخوردار است، اما از همان ابتدا محصولاتش را با کیفیت و متریال فوق‌العاده‌ای عرضه کرده است. بنابراین اگر گوشی‌تان را مجهز به کاور کادو کنید دیگر نیازی نیست نگران به خطر افتادن سلامت و امنیت آن باشید. مدل‌ شفاف کادو که طراحی زیبای بدنه را به نمایش می‌گذارد و مدل شیاردار که با بافت‌دار کردن پشت گوشی مانع از سر خوردن آن می‌گردد، دو نمونه از کاربردی‌ترین‌های فاب‌های کادو محسوب می‌شوند.

  • دارای استاندارد محافظت درجه نظامی
  • دسترسی آسان به درگاه‌ها، دکمه‌ها، اسپیکر و میکروفون
  • پوشش 360 درجه 
  • وزن پایین
  • عدم تغییر محسوس حجم و وزن گوشی

برند بلروی Bellroy

این برند از سال ۲۰۱۸ با تولید قاب‌های چرمی برای گوشی‌های گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس فعالیت خود را شروع کرد. قاب چرمی بلروی در انواع کیف و کیس‌های معمولی ساخته می‌شود و به دلیل تنوع و جنس متریال باکیفیت محبوبیت زیادی کسب کرده است. قاب‌های چرمی ظاهر بسیار شیکی دارند و با تیپ چرم‌تان به خوبی ست می‌شوند. همچنین به وسیله ضربه‌گیرهای پلیمری تعبیه شده درون قاب بدنه گوشی را از خش و ضربه محفوظ نگه می‌دارند. قیمت مناسب قاب‌های بلروی یکی دیگر از مزیت‌‌هایی است که آن‌‌ها را در لیست بهترین مارک قاب گوشی samsung قرار می‌دهد.

برند Tech21

تک۲۱ یک برند معروف بریتانیایی است که در زمینه ساخت قاب برای گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. D30 ،Flex Shock و Crystal Clear چند مورد از متریال‌های بکار رفته در قاب‌های این برند هستند که به ترتیب موجب انعطاف‌پذیری، مقاومت بالا و شفافیت کیس می‌گردند. قاب‌های این برند از درجه سختی کم تا بسیار مستحکم موجود هستند و بسته به اینکه چقدر امنیت، ظاهر یا شفافیت قاب برای‌تان اهمیت داشته باشد می‌توانید بر اساس متریال نوع کیبرند آترباکس Otterbox

اگر به دنبال یک قاب مقاوم می‌گردید که امنیت و سلامت گوشی را به طول کامل تأمین کند گاردهای برند اترباکس بهترین گزینه برای‌تان خواهد بود. مدل‌ Defender این برند بطور خاص برای همین منظور طراحی شده تا بهترین عملکرد را برای حفاظت از گوشی ارائه دهد. نکته جالبی که در مورد قاب‌های آترباکس وجود دارد وزن و حجم پایین آن‌هاست. در نتیجه امنیت بالای گوشی به بهای بدفرم و سنگین شدن بدنه آن تمام نمی‌شود و همچنان می‌توانید از داشتن یک گوشی خوش استایل لذت ببرید.

برند K-DOO

س مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

برند اتم استودیوس Atom Studios

Atom Studios یک برند مستقل بریتانیایی است که برای گوشی‌های هوشمند لوازم جانبی سازگار با محیط‌زیست تولید می‌کند. کیس‌های لمسی این برند با استفاده از سیلیکون طبیعی تولید شده‌اند و دوام و ماندگاری بالایی دارد. روکش نرم بدنه قاب در دست گرفتن گوشی را دلپذیر می‌کند و به دلیل حالت چسبندگی احتمال لیز خوردن موبایل را کاهش می‌دهد. همچنین پوشش لطیف درون قاب سبب می‌شود که بدنه گوشی در زمان نصب آسیب نبیند. کیس‌های اتم استودیوس غالباً به خاطر استحکام، ظاهر براق و تجربه کاربری خوشایندشان مورد ستایش قرار می‌گیرند. از لحاظ قیمتی هم قاب‌های این برند بسیار مقرون به صرفه هستند و با وجود کیفیت فوق‌العاده برای‌تان گران تمام نمی‌شوند.

  • دارای لایه داخلی از میکروفایبر نرم
  • امکان نصب و جدا سازی آسان
  • عدم ایجاد محدودیت برای کار با دکمه‌ها و کلیدهای کاربردی گوشی
  • مقاوم برابر خط و خش
  • محافظت کامل از قاب پشتی و لبه‌های کناری گوشی

در پایان به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین مارک گارد گوشی samsung نقش زیادی در فرم ظاهری موبایل و حفظ سلامت آن دارد. بهتر است قاب مورد نظر کاملاً فیت بدنه باشد و تجربه استفاده روزمره از گوشی را برای‌تان راحت‌تر کند. حالا با شناخت بهترین مارک‌های کاور سامسونگ می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه‌ای که دارید موبایل‌تان را مجهز به یک محافظ زیبا و بادوام کنید.

سوالات متداول

بهترین مارک کاور گوشی samsung کدام است؟

علاوه‌بر برندهایی که در بالا نام بردیم، خود سامسونگ هم مدل‌های درجه یکی برای گوشی‌هایش تولید می‌کند. بنابراین بهترین قابی که می‌توانید پیدا کنید، احتمالاً همان مدل‌های اورجینال تولید شده توسط خود سامسونگ هستند.

برای انتخاب یک قاب مناسب برای گوشی سامسونگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهم‌ترین عواملی که قاب‌ها را به یک محصول باکیفیت برای گوشی تبدیل می‌کنند جنس، میزان سختی و قابلیت‌های اضافه هستند.

برای خرید یک قاب ضد لک سامسونگ بهتر است به سراغ کدام برند برویم؟

همانطور که بالاتر گفتیم در حال حاضر نیلکین یکی از بهترین برندهایی است که می‌توانید لوازم جانبی سامسونگ را از آن تهیه کنید. محصولات این برند به چربی‌گریز بودن و داشتن خاصیت ضدلک معروف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *